krijg je een melding wanneer je vraag wordt verwijdert?

Mijn vraag is ruim een half uur geleden verwijdert alleen ik weet niet waarom daarom zou ik graag willen weten of je info krijgt waarom het is verwijdert.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Helaas, dat werkt in deze nieuwe versie nog niet zo. Je krijgt tot nu toe geen melding maar moet zelf ontdekken dat je vraag verdwenen is...

Antwoorden (1)

Als het goed is, heb je een melding gekregen met de reden daarvan. Om een of andere reden zal je vraag niet aan de eisen hebben voldaan (bijv. onzinvraag, te brede vraag, niet als vraag gesteld, al eerder gestelde vraag)
Als je onder aan de pagina op 'huisregels' klikt, kun je lezen waar een vraag aan moet voldoen.
Toegevoegd op 15 maart 2018 20:34: tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Op dit moment krijg je volgens mij geen notificatie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je krijgt vaak een verwijzing naar de richtlijnen/huisregels waarna je het nog niet begrijpt. Dat gebeurt mij en niet mij alleen. Dit is het vervelende, je moet zelf uitzoeken waarom precies iets verwijderd wordt.
LeonardN
6 jaar geleden
Wat opvalt is dat de richtlijnen nu nummers hebben. Ik verwacht dat straks bij elke verwijdering een nummer komt te staan.