Als je in verhouding meer minnetjes dan plusjes krijgt voor antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je begint op GV heb je nog helemaal geen antwoordwaarering. Pas na verloop van tijd, als je voldoende vragen hebt geantwoord, komt er een score te zien die het gemiddelde vormt van het aantal plusjes en minnetjes dat je op je antwoorden hebt gescoord.Dat begint gemiddeld ongeveer bij zeven, relatief meer minnetjes is een wat lager cijfer, relatief meer plusjes een wat hoger.

Er zijn mensen die zelfs een antwoordwaardering van tegen de 9 weten te halen, maar een dergelijke score hou je eigenlijk nooit lang vast. Wanneer je regelmatig antwoorden geeft en wat bekender wordt op GV, zijn er altijd ook mensen die jou bijdragen minder waarderen (of sla je de plank wel eens helemaal mis), en zakt je score. Niet snel, maar het gebeurt wel.

Een score van meer dan 8.7 bij meer dan een honderdtal antwoorden is dus een schier bovenmenselijke prestatie. Bij meer dan 1000 antwoorden wordt de 8.5 al extreem goed. Jammer is dat er ook mensen zijn die er bewust op uit zijn iemand antwoordwaardering zo laag mogelijk te houden ./ krijgen door zo veel mogelijk minnetjes uit te delen. Maar ook dat hoort er, helaas, gewoon bij.

Oh, en tenslotte kan je antwoordwaardering inééns veranderen als er een nieuwe manier van berekenen wordt geintroduceerd. Dat is al eens gebeurd, en zal ongetwijfeld nog wel eens gebeuren. Soms zijn de statistieke nu eenmaal aan herziening toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veelvuldig bezoek van minkukels krijgt,zal je antwoordwaardering dalen en vaak niet eens ten rechte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En HAP zei hij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Cavi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hatsikidee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u,dank U! Trouwens Stippel,eigenlijk heb ik met jou nog een appeltje te schillen. Doe dat wel per PB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoppa +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1